Monday, October 31, 2011

Apple TV or not?

Hemkommen från en dags shopping, promenerande, flanerande och lite solning. En Apple TV för 99 dollar har jag köpt i alla fall, till min datakonsult. Jag skulle ju köpa en till mig själv också, men jag måste fundera om jag verkligen behöver en. Det är ju kul med grejer, men kan man köpa allt man får lust på?

Alla krukväxter man någonsin sett växer här i alla planteringar: monstera, kroton, fikus, bouganvillea... sen tog visst min artkunskap slut. Gräset är helt overkligt, max 2 cm och helt perfekt. Grönt och helt slätt, inga tuvor där inte, definitivt ingen mossa.

Nu kommer det svåraste på hela dagen, att bestämma var och vad man ska äta. Tur vi bara är två, är man en större grupp är det nästan hopplöst. Man velar och funderar lite för mycket.




2 comments:

  1. Klart man ska köpa alla äppelprodukter man får lust med.

    ReplyDelete
  2. Jaså du säger det. Det är alltid bra med lite hejarop.

    ReplyDelete